Sprekersprofiel: Jordi van de Bovenkamp

In de rubriek Sprekersprofiel stellen onze huysgenoten zich voor en laten ze zien wat je kunt verwachten van hen op het podium. Maak kennis met de inspirerende sprekers van het Sprekershuys!

Vandaag stelt huysgenoot Jordi van de Bovenkamp zich voor. Hij is afgestudeerd als bouwkundig ingenieur, maar hij heeft toch zijn baan in de architectuur opgezegd om de reclamewereld te gaan ontdekken. Momenteel is hij artdirector en partner bij het reclamebureau Boomerang Create. Dit bureau werkt voor veel verschillende merken, waaronder Heineken, WNF, KLM en de Nederlandse Aardappel Organisatie. Naast de hoofdvestiging in Amsterdam, is het bureau ook te vinden in New York en Hamburg.

Jordi heeft nu ook zijn eigen item “Galerie Jordi” bij RTL Late Night, waarin hij de kijker meeneemt langs de mooiste en slimste creaties uit de wereld van de reclame. In 2013 is hij verkozen tot Grappigste Twitteraar, werd hij tweede bij deze verkiezing in 2014 én is hij één van de grappenmakers in het BNN-programma PadoemPatsss, waar alles om de oneliner draait.

In een lezing van Jordi vlieg je in 140 slides langs de mooiste voorbeelden van online content. Hij laat je een kijkje nemen in zijn hoofd als creatieve directeur én inspireert je op het gebied van content en met name het creëren hiervan.

Meer weten over Jordi als spreker?
Meer weten over het Sprekershuys?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

 

Voorgestelde posts